Saturday, 22 October 2011

1st spirit wanna lost WEIGHT??? =.="


tngok gambaq ni pown dah taw cerita apa.cerita feveret aku THE BIGGEST LOSSER channel 702 bes weh!!! hu2.

neway suma orang semangat kalau kata nak KURUS ..tapi kalau pikir2 balik cara? macam mana? susah dak? terseksa dak? yg 2 memg normal.pernah ja alami benda2 camtu. Setiap kali nak diet jaa...mesti masalah2 cmnie ada : -

1) bila x makan ja.parents mula lar risau..cth2 : awat x mkn? hg ada masalah ka? (pastu kita mulalar tegoda nak makan) sabaq2...tambah2 mak kita masak...fuhh!

2) dalam hati tu memg semgat berkobar-kobar dah!! membara habis x terkata dah !! siap tngok org kurus ja ada semangat mai dahh....seminggu blh kata semngat tinggi..masuk 2 minggu dipertengahan plak semngat..xpa2 normal tu.


exercise tapi tebayang lasagna.teliuq!!

3) dok jalan2 kat market ka apa ka...tiba ternampak ada satu produk langsing..mula2 dok belek...teringin pown ada tapi mahai la pulok..( dalam hati kata tunggu semngat gila2 nak kuruih baru beli)..sebenarnya bguih gak x beli..kita mana taw ubat2 nie ada sampingan len tambah2 dlm badan tu...

ada jugak produk yang berkesan!!!..haaa????

4) kalau cerita bab nak exercise plus senaman2 yg bagi peluh nie..haihh memg penat bis..sapa x penat an.klu aku pown penat..(mcm besa dok semangat2 exercise tapi bila sakit badan qeja tidoq la balik)..aduii masalah mai balik.


sedap aihh baby nie tdoq..kruhh kruhh~~~

5) sebenaqnya mcm2 cara org nak bg kuruih..yg bezanya ada yg POSITIVE n ada yang NEGATIVE. lagi satu yang bahaya tu bila dok syok makan2 pastu p muntah balik benda yang dia makan.(muntah dengan sengaja dok jolok jari kat anak tekak)..jngn la mcm tu..sngt2 bahaya.

aku pown penah alami benda2 camnie..cuma yg num 5 x lagi lar..hi2...adoii mood dok lapaq ja dok kat umah.

apa2 pown ingat!!!
EVERY PROB HAV THEIR OWN SOLUTION.=))

8 comments:

  1. ngeh3...klu ada peluang memg dah lama masuk..hu2.

    ReplyDelete
  2. hahaha...tak pernah terfikir nak kuruih...huhuhu..sebab kalau kurus nanti buat keja cepat penat..huhuhu

    ReplyDelete
  3. keh3...jom pasnie makan jaa....dun think twice.

    ReplyDelete
  4. nk kurus boleh..tp jgn sampai memudaratkan diri..^^

    ReplyDelete
  5. nak kurus boleh asalkan tak sakit. pandai2 la jaga kesihatan. hehehe :)

    ReplyDelete
  6. nak diet pown kena ada cara..jngn sampai m'mudaratkn diri.=)

    ReplyDelete