Friday 14 October 2011

Sapa kata GEMOK tu x BAHAGIA???

Related with my title, there is fact if sum1 gain their weight xtually they  hav their own reason to be like that.=)

-tapi kan klu sinonim ngn 'gemok' jaa..ada jugak certain org nak banding bdn yg berisi tu dengan mcm2 benda (mana x sakit hati seseorang tu klu org dok perli2..ingat2 lar sama kita pown x perfect termasuk lar ngan diri sendiri nie).

-sapa kata gemok x syok ?? aku pown penah gemok ja , relax lar noh2...yg penting bila time MAKAN tu lar plg BAHAGIA plus ngan nikmat !! slrrrppp...

    PARADISE OF FOOD 


ni zaman masa study kat uia dulu..makan sampai penuh satu meja..ngah syok dok makan skali abah dormate aku yang bayaq suma bil kami makan..memg sporting abis uncle sulaiman!!  t belanja lg.


time ni pown makan besar ngan members kat uia..tapi yang join 3 org ja hampeh btoi!!..ni lar feveret aku sampai sekarang n selama2nya.haihh terliuq plak tiba2.


hang out kat "the mines"..alang2 tu beli lar big apple..tambah2 kalau ada yg perisa coklat 2..haihh tergoda!!


klu p mcd ja mesti muka org yang sama dok order mc chicken ja, smpi cashier boring pa tngok muka nie.



ni plak chicken chop black paper..mai mkn weh!! kat jitra mall ja dekat dah 2.,sempat plak aku jd promoter.


sushi king kat sunway carnival penang..ni pown kakak ipaq yang belanja..mcm besa makan x ingat dunia!!


klu boleh aku nak order bnyak2..sedap jugak ni..tamak2!!..


pekena pizza hut ngan classmate aku..lepaih makan tu muka hepi semacam.


tngok2 model (fina n art) kat belakang tu pown semangat nak makan!! haha


bnyak sngt gmbar makanan ja..last skali buh gak gambar aweks cun otw nk makan fries.hi2.

sebenarnya title post nie xdaklar sangat aku nak cita. disebabkan mood lapaq sangat semangat plak lari tajuk..malas nak tukar2 dah.

~THE END TEMPTATION OF FOOD~ OKE BAI.


7 comments:

  1. kdg2 sedih kn jd gumukz..hehehehee...bleh share x cm ne leh kurus?huhuu

    ReplyDelete
  2. xpaa memg kdg2 jaa bukan selalu~...oke t zirah share k? xperlu sedih..ignore ja depa nak ckp apa.

    ReplyDelete
  3. share laaa....huhuhuu..nk kurus jgk..

    ReplyDelete
  4. oke...tunggu t everything gonna share here..=)

    ReplyDelete
  5. sdapnya..hehehe
    gemuk pon cantik gak..^.^!

    ReplyDelete