Friday 14 December 2012

Preparation for a VACATION..>.<.

Wanna talk about vacation ja kita mesti ingat persiapan paling penting iaitu kewangan, ilmu, mental dan fizikal..semua tu perlu ada semasa nak melancong..WANG mesti kena cukup untuk makan,minum, shopping n so on..klu ILMU plak..at least kita tahu cara untuk berkomunikasi dengan rakyat di negara lain..ikut jelah body language pown apa salahnya kan..MENTAL N FIZIKAL pown sama kena cukup,yg fizikal biar kita sihat n selesa nak ke mana2 pown...

haaa...lega lepas packing my stuff..xtually bukan nie ja sebenarnya banyak ag..ngeh.=)

NAK TAW APA ADA DALAM NIE ?? 


Dalam iklan pown ada cakap.REHAT BERSAMA KIT KAT..nie sebab2 beli kit kat..bila jalan2 ja blh mngunyah2.dis one makanan yg wajib ada klu nak travels mana2..in case kita lapar blh ngap ja masuk mulut.


 nie pic mau besar2 punya..disebabkan semangat MALAYSIA..menang kalah bola semalam "Harimau Malaya" selamanya..t shirt nie nak pki masa vacation..selesa jaa..n d most important Im proud to b Malaysian!!!..biar kita sama2 ada semngat..dlu x pernah wujud pown semngt2 nie. but bila nampak negara len bukan main taringnya..kita pown boleh main taring harimau jugak kan.


NIE LAH PREPARATION ALA2 KADAR..maybe nak tanya apa2 blh ja kawan2 blogger n facebook.=)

Next post!! coming soon about my trip.SELAMAT BERCUTI KEPADA YG BERCUTI.doakan saya dan sekeluarga selamat pergi dan pulang ehhh..

OKE!! GRACIAS

6 comments:

  1. semoga semua selamat,btw done follow u.. free2 singgah myblog + follow kalo sudi :) http://yieweezer5915.blogspot.com/..see ya.

    ReplyDelete
  2. Selamat pergi dan kembali .. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti ye.. Nak pergi mana ni?

    ReplyDelete